zondag, mei 06, 2007









8 Comments:

Blogger Perdy said...

alé mannen, het schoon leven is weer begonnen ofwa :D Gedaan me de regen voor ulle en wij krijge morge wrs weer de volle lading :(

Perdy

zondag, mei 06, 2007  
Blogger nat&pete said...

Hi Jelle & Jakke! Mercikes ook voor jullie mailke! Allé, jullie zitten in Fiji nu. Mijn vriendin is daar ook net geweest...mooi duiken...maar ja, cultuur is wa anders dan hier :-) En jullie tentje helemaal in NZ achtergelaten joh met nog nen Blegischen menu en leffe! Allé, doet da daar nog goed! En wij volgen jullie roadstripppen nog verder!
Groetjes,Nat, Pete & Jonahke X

maandag, mei 07, 2007  
Blogger familie Sonck said...

De manne van OutKast precies tegegekome ?

D

dinsdag, mei 08, 2007  
Blogger jan, loe, joll, lala said...

skuuun he zo ne leffe, awel kben blij dat ik dat heb kunnen arrangeren en ik ben ook blij dat het jullie zo gesmaakt heeft
terug mooie fotokes jongens doe zo verder en amuseer jullie daar nog maar goe in fiji

dinsdag, mei 08, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Fiji..

bangelijk!! nog effe wachten en dan komen de gerrie enzo ulle vergezellen e, in costa rica!

hier same old shit, ge mist niks (sorry humbekenaars ma we moete er eerlijk in zijn)

ps ik wacht nog altijd op da strippen, heb da precies verkeerd begrepen ;)

tikke soewn foor men frientjes

elena xx

zaterdag, mei 12, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Joow zakkies,

kheb sinds een tijdje weer jullie blog nog eens gelezen, man das ni serieus, als ik nieuw zeeland zo zie, ik zou direct willen vertrekken.

Gijle hebt ne keer goe van grond gegaan heb ik gezien? De moeite he, qua kick kan da wel tellen!

keep om tripping!

Joris

zaterdag, mei 12, 2007  
Blogger jan, loe, joll, lala said...

allee de mannen nog 2 daagskens en Fiji is history, hop naar het toffe Bush land, heb een veilige vlucht en have fun over there

zondag, mei 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

he gelukzakkig neefje, NIEUW ZEELAND!!!! Manmanman, ooit ga ik daar ook naartoe en dan kunde gij reisgidske voor mij spelen. En hoe zit het in Fiji, klinkt heel exotisch!!! Efin alles klinkt exotisch als ge in de plaats eindeschooljaarverslagen moet zitten schrijven. Het enige wat ik nog kan zeggen is GENIETgenietGeNiEt ervan!!en blijf vooral van die leuke verslagjes en foto's doorsturen!!
dikke zoen,
Inge

zondag, mei 13, 2007  

Een reactie posten

<< Home