dinsdag, december 26, 2006

Stukje achter de watervallen

Parel van de Mekong

De 2de dag en de laatste grote rivier waar we ons met de scooter een weg doorbaanden, hier ontstond dan ook het idee
om de scooter om te bouwen tot een jetski
Plaatselijke jeugd
Het opperhoofd of toch zoiets, was vooral goed in het ons laten trakteren van wiskey en sigaretten (die we daar konden kopen)

Gelukkig hadden ze zelfs daar lao-beer

De kindjes van het dorpje waar we konden overnachten in het midden van de jungle

Een van de vele riviertjes waar we ons een weg doorbaanden

Een van de vele modderplassen die we door moesten

Voor de eerste keer zonder benzine gevallen en maar duwen,... niet de laatste keer

Het Bolavenplateau

8 Comments:

Blogger Maaike VC said...

Jelle en Jakke ,

Nu ben ik wel al een beetje te laat met mijn kerstwensen, maar ik sta wel al klaar met mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Ik ben echt blij om te horen dat het jullie goed gaat daar. Geniet er nog van ELK moment en profiteer er van de vrijheid.

Heel veel groetjes,
Maaike
XXX

woensdag, december 27, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Koekoek

Ik wens ulle het allerbeste voor 2007 en ni te zat he jongens. schol xxx...

Camme

zondag, december 31, 2006  
Blogger Boris said...

ela zakkies,

we zijn hier nu ondertussen ook al 2007, ietske later als bij ulle :)

ne gelukkige nieuwjaar en veel plezier nog ginder!

grtz
Boris

maandag, januari 01, 2007  
Anonymous Anoniem said...

happy newyear!!!!!

zoals elk jaar was iedereen weer trouw op post in bloem en twas dan ook een feestje om u tegen te zeggen! (en das dan ook al dak er mij nog van herinner)

ik wens ulle voor dit jaar, waarvan ge het grootste deel ni bij ons zult zijn, het allerbeste, en voor de jakke een scheermachien :)

elena

ps jakke: geniet van uw melissa en mama, maak er twee bengelijke weken van en doe ze de groetjes!

maandag, januari 01, 2007  
Blogger Kim en Tom said...

Hela boys
We zijn blij te horen dat Jakke genezen is!
In Nieuw-Zeeland zijn er ook echt slechte banen, maar zo slecht als daar bij jullie hebben we ze gelukkig nog niet gezien!

Ne gelukkige en tot over een maand!

De Kiwi's

woensdag, januari 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Yow punkassmothafuckas, beste wensen van mij vanuit het grijze belgiekse! Njoy the people, the nature, the atmosphere... Ik zie dat jullie brommerkes hebbn gehuurd, nice... but dont' forget: it's better to smoke and fly than to drink and drive ;-)
C ya, take it easy

vrijdag, januari 05, 2007  
Anonymous Anoniem said...

euh bon, tijd voor een opbiechting

gisteren wast driekoningenmarkt en ik heb veel te veel gedronken.
Vandaag ben ik daarvoor trouwens aant boeten... (burp)

PERDY FLUGEL TENT RAP!!!!!

hihi...

elena (the whore)

zondag, januari 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Jaja ons ellen was goe scheel zenne. Ik heb deze keer gepast voor den driekoningen. Het weer zat nie mee en de sfeer ook nie (mss omdak nie gedronken had hé). Jakke en Jelle, de beste wensen voor jullie. Geniet van dit jaar vol plezier, fun en natuur. Mijne congé zit erop, diene van ulle belange nog nie. Geniet ervan!!! xjes Jossi

maandag, januari 08, 2007  

Een reactie posten

<< Home