zondag, januari 14, 2007






4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Jelle & Jakke,
tis weer eventjes geleden maar ik ben jullie nog niet vergeten hoor!!! Jullie zijn nog steeds goed bezig zie ik....
Have a nice trip!!
Lots of love,
Lies xxx

woensdag, januari 17, 2007  
Anonymous Anoniem said...

manne,

heb wat gepost in de comments van WOENSDAG 10 TOT ZONDAG 14 JANUARI: OORLOGSLEED

grtz
K

woensdag, januari 17, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hi guys, hoop dat alles nog lekker loopt daar met jullie. Jellie, diene kop haar :-), fameusen beatle !
effe tussendoor, dikke knuffel van Lies en mij

Sonckie

donderdag, januari 18, 2007  
Blogger Unknown said...

Jelle,
die route in Cambodja die je me doorzond ziet er ok uit. In Kratie is er wel niet veel te doen, het is er wel heerlijk chillen aan de Mekong. Wij zijn ook nog naar Banlung geweest (wel een lange slopende rit) ... wat mij betreft het echte Cambodja met een prachtig vulkanisch meer (Yeak Laom Lake, ++) en wat falls als bonus. Voor de rest: Seam Reap is indd een absolute must (neem een 3dagenpas voor de tempels van Angkor, 1 of 2 dagen is net te weinig) en in Phnom Penh (moest je er nog passeren) is ook nog interessant: de royal palace & de silver pagoda, sisowath quay en wat phnom. Bon dat was het.

grtz

Kurt

zondag, januari 21, 2007  

Een reactie posten

<< Home